Een juridisch conflict kan iedereen krijgen. Dan is het fijn als u een rechtsbijstandverzekering hebt. Maar u wilt natuurlijk niet te veel premie betalen voor die enkele keer dat u een conflict hebt. Kies daarom voor een complete rechtsbijstandverzekering met eigen bijdrage en bespaar op uw maandlasten.
U hebt een klant die niet betaalt. Misschien hebt u al meerdere herinneringen gestuurd en zelfs nagebeld, maar zonder resultaat. Dit is het moment waarop u DAS Incasso kunt inschakelen om uw geld terug te krijgen.
Wat kunt u zelf nog doen voordat u een incasso-opdracht indient?
• Na het verstrijken van de betaaltermijn zelf nog een keer contact opnemen met uw klant;
• Is uw klant een particulier? Dan moet er volgens de wettelijke regels een WIK-brief naar uw klant verstuurd worden. Dit kunt u zelf doen, maar DAS kan deze stap ook voor u uit handen nemen.
Wilt u graag advies over of een incasso-opdracht de juiste keuze is, dan kunt u ons altijd even bellen op telefoonnummer 088-3279 800.
Hier kunt u eenvoudig uw incasso-opdracht indienen.Het indienen gaat sneller als u de volgende gegevens bij de hand hebt:
• De onbetaalde factuur die u wilt laten incasseren;
• Aanmaningen/WIK-brief die u hebt verstuurd naar uw klant;
• Adres, e-mailadres en telefoonnummer van uw klant.
Het invullen van een e-mailadres en telefoonnummer van uw klant verhoogt de kans van slagen op het incasseren van de factuur.
Het invoeren van uw incasso-opdracht duurt ongeveer 10 minuten.